środa, 4 września 2013

Dzień dobry:)

Próba bloga, raz, dwa. 

A oto mój blog o jedzeniu. Nie tylko o jedzeniu, ale z biegiem czasu też o tym, co kupować, żeby nie przepłacać, nie wyrzucać pieniędzy. O tym, jak i co mądrze kupować. Czym można zastąpić produkty, które kupujemy z przyzwyczajenia, a nawet nie wiemy, że w zamian możemy używać czegoś zdrowszego, a przy okazji tańszego. 
To blog o naprawdę tanim gotowaniu - będę tu przedstawiać przepisy na bardzo szybkie dania, które mimo, że przyrządzane będą tu bardzo często z łatwo dostępnych produktów, okazać się mogą niezwykle ciekawe i smaczne. Będzie dużo makaronów, kasz i ryżów z ogromnymi ilościami warzyw. Będą wypieki, przeważnie moje eksperymentalne i również bardzo proste, począwszy od ciast, a skończywszy, mam nadzieję, na różnego rodzaju pieczywie - bułkach i chlebach z przeróżnymi ziarnami. 
Będzie to blog o tanim, ale przede wszystkim zdrowym jedzeniu, będę wnikać w prawdy i mity na temat produktów spożywczych, co tak naprawdę powinniśmy jeść, a czego unikać. W związku z tym postaram się też publikować moje pomysły na lekkie wersje rozmaitych łakoci. Pojawią się tu też "odchudzone" wersje powszechnych dań, takich jak pizza, hamburgery, a wszystko to przyrządzane od początku do końca własnoręcznie.
Jak na razie dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że uda się tu zgromadzić sporą ilość przepisów i przydatnej wiedzy, którą każdy świadomie odżywiający się człowiek mieć powinien:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz